Labil

Dagen har vart minst sagt konstig. Jag har inte kunnat kontrollera mig själv... grinat hela dan...  meen så kan det va. Ja vissa dagar alltså.

Min storebror Karl-Johan, storasyster Anna-Klara och moster Eva har vart på besök i helgen, trevligt. Men jag var inte så social... satt mest och funderade på vem jag var... sen skrev jag lite om det.

På lördagen tog jag ett litet tåg till Göteborg för jag saknade Camilla, satte mig på ett café och läste första akten i en pjäs i väntan på att hon skulle sluta jobba... men det gjorde hon inte på ett tag... letade mig fram till hennes hus och där fanns Rafael så vi väntade tillsammans istället. Sen kom Camilla och Emelie. Sen gick jag och Camilla.


Emelie trixar lite.

Imorron blir det prov, det är jobbigt för jag glömde viktiga papper i skolan. Sen blir det lite körlektioner. Sen tänkte jag hälsa på pappa på sjukhuset. Sen ska jag jobba. Inte plugga. Sköööent!

Kramen

Kommentarer
Postat av: ester

pusss

2008-11-17 @ 23:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0