Mostrar på äventyr

Igår kväll åkte jag med mor och far till Götet för att fira min moster Britt-Maries 63 års dag hemma hos min andra moster Eva. Spenderade mestadelen av tiden i soffan och kollade i en massa gamla fotoalbum, medans pappa och en annan man som jobbar som läkare i Kongo bestämde att dit skulle jag efter gymnasiet och checka läget under 3 månaders tid, tja... varför inte.





Eva och min yngsta moster Gunilla.

Idag har jag och mamma strosat runt på stan i Göteborg och hittat en fin väska till henne, ett par brallor till mig och haft det allmänt trevligt. Sedan tog jag spårvagnen hem till Acko (i vilken jag blev kallad för en snygg pudding av en äldre knepig man) och kollade på TV tills mor och far avklarat sina visiter hos vänner och bekanta.

Kvällen avslutades hos två underbara chicks; Cam o Karin!

Dags att sova kanske...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vackra unga damer

2008-10-02 @ 22:03:22
URL: http://esterlinnea.blogg.se/
Postat av: Julia

snygg pudding, det var inte en kommentar att leka med, men jag instämmer till 100% :D

2008-10-05 @ 17:58:44
URL: http://masterjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0