Spinning och Svimning

Imorse var jag så duktig att jag åkte in med mamma som började klockan sju så släppte hon av mig vid Friskis kvart i så att jag kunde gå på ett spinningpass. hua mig. Det var jag, en äldre dam och ledaren. På stretchningen svimmade jag. Det var tydligen inte så ovanligt :) hade inte ätit frukost, tänkte göra det efteråt.

Jag överdrev lite jag svimmade inte men kunde inte stå upp eftersom det svartnade för ögonen, var tvungen att sätta mig på golvet för jag tappade balansen och det kändes som om jag skulle spy. Sedan fick jag en kopp kaffe och köpte en drickyoughurt och satt där tills jag mådde bättre... mycket spännande morgon vill jag lova!

Skolan väntar, snart är det helg! Marte o Simme kommer, kanske Acko också.



Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nemen du, haha. det är hemskt när du svimmar. Inga bra minnen :P

2008-10-10 @ 15:04:26
URL: http://esterlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0