Videokväll hos Karin

Efter ännu en skoldag gick jag till min lya utan att ta av mig skorna för att gå fram på stan för att gå till Synsam på synundersökning för att kunna köpa linser för att gå och köpa blomma till Elina som fyller idag för att gå till jobbet och lämna dentill henne, dricka kaffe, äta banan, karin kom för att sedan med mig gå till Allvideo och hyra film för att sedan gå skiljda vägar, jag till friskis, hon hem, jag för att sedan efter jympa promenera hem till henne för att checka filmen vi hyrde, en med Helen Hunt, tänkvärd, pausa för att kolla på desperata hemmafruar, för att sedan kolla färdigt rullen, för att sedan gå hem för att nu hoppa in i duschen för att sedan hoppa i sängs. trötttrötttrött.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0