En rolig gäst

En av gästerna idag på Vandrarhemmet var så rolig att jag började fnissa jättemycket. Man fatta att han skämta kanske fem eller sex sekunder efter han sa något... så man lät så fånig, jag tog alla frågor på fullaste allvar märkte jag. Sånt é kul.

Kvällen spenderas i Råda. Film tror jag. Lugna bananer ikväll alltså.

Det är bara det att jag har tappat bort mina cykelnycklar och jag orkar inte gå, vad göra då? Nej... jag orkar alltså men då kommer jag fram så sent. Jag hoppas på skjuts eller en pojke som kan flyga mig dit precis som i Heroes. Det hade vart ballt!

Ha en god afton!

Kommentarer
Postat av: MALIN

ja lite smått måste jag säga.

känns ju inte kul för nån att hamna i krig 2032 :)

2008-09-14 @ 01:40:17
URL: http://novemberstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0