Fredagens bravader

Igår hade vi knytkalas och det var väldigt skoj tycker jag. Jag fixa pastasallad, Linda en annan. Julia fixa choklad och bröd plus att hon hade med sig en bamsekorg med massa marmelader och ostar och såna godsaker till mig, jag började nästan gråta. Sen hade hade folk med sig till en fruktsallad, Malin t ex hade med bananer. Nog om det.

Är precis färdig med disken, och allt. Fötterna värker och smalbenet värker. Måste hoppa i plurret. Ska till Göteborg och hänga med min syrra. Hoppas vi kollar på film.

Lite pics.









Monkey see, monkey do

Nej men vi hade kul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gott det lät.

2008-09-27 @ 15:07:45
URL: http://ester
Postat av: Sandra, din gamla klasskamrat!

Och du har en ny blogg och upplyser inte mig! DÅLIG STIL, Jullan! Haha, nej, men vad kul, jag ska följa dig. Hoppas du hade kul igår på Stadt och jag tycker vi ska ses och vara kaffemostar ihop någon dag. Eller jag får väl vara kaffefaster eftersom jag baar brorsbarn har. Pussar

2008-09-27 @ 23:14:47
Postat av: Kristin

Hellu! Tack för en mysig kväll, förståligt att jag inte är med på några bilder:) Ha det bra, ses imorgon!

2008-09-28 @ 20:51:32
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0