Göteborg

Sitter i köket på Stigeborg hemma hos mossan och fassan, har slängt  mig en rostis med honung, kom just hem från systern min. När jag åkte spårvagnen igår till henne satt jag längst bak omringad av en hop alkoholiserade pojkar runt 60 som drog massa skämt, ett av dom var; harkl hrkl, mina damer o herrar 11:an går inte till Saltholmen längre, den går till Sötholmen... hahahaha. Jo, den kan man ju börja dra. Varför inte liksom?

Anna-Klara hade gjort jättegod mat när jag kom, sen promenixa vi till hemmakväll och hyrde tre rullar; Sweeney Todd, PS. I love you, No country for old men. Den första och sista var bäst. Dagen har spenderats i göteborgs alla affärer, trevligt trevligt. Köpte ett par skor bland lite annat smått och gott. Fötterna värker åter igen, men det är skönt.






Sov så salt!

Kommentarer
Postat av: beckan

du e salt julia å gubbskämt e så sött.

2008-09-28 @ 22:19:35
URL: http://rebeckalundell.blogg.se/
Postat av: ellen

hahaha kul!

2008-09-29 @ 15:47:13
URL: http://ellenlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0