Har du sett Herr Kantarell?

Idag sov jag och min storasyster Anna-Klara länge, åtminstonde ganska länge. Jag drömde om Mexiko och det var hemskt spännande. Efter frulle begav vi oss ut till båthuset för att tvätta hennes bil. Det var lite halvkul, men jag hittade en massa annat kul därute. Till exempel mitt gamla brännbollsrack, mitt vet jag inte men jag ser det som det. En tavla som föreställer mig målad av Acko för ett antal år sedan.




Sedan gick vi på äventyr i skogen. Där fann vi kopparorm och snok.



Sedan åt vi middag på verandan.

Sedan drack jag kaffe hos Camilla.

Sedan ringde pappa för Eva, Roger, morsan och farsan hade vart ute iskogen och plockat massvis med trattkantareller. Jag har aldrig sett så många, de behövde hjälp. Ellen var där så det var kul, annars är det där med och rensa skittråkigt, en massa spindlar som kryper.



Sedan kollade jag och mamma i album och saknade Martina en sväng.



God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

blev JÄTTE glad när jag såg messet ;P hah

2008-09-22 @ 02:57:35
URL: http://esterlinnea.blogg.se/
Postat av: ellen

haha ush. jag överreagerade så på spindlarna!

tack för sällskapet :)

2008-09-23 @ 00:33:58
URL: http://ellenlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0