Kakmonster och Klänningar

Vi for till Lundsbrunn idag och kollade balklänningar ett gäng flicks. Det fanns massvis med klänningar men ytterst få var fina, det fanns några, eller de var väl fina men jag faller inte så lätt för balfina klänningar. Kommer nog satsa på nåt annat, nåt raffigt och orginellt, så att folk tappar hakorna liksom, men jag ska i alla fall ha klänning. Det var jättekul dock. Innan hängde vi i lägenheten och drack kaffe och mumsade i oss mängder med kakor. Vissa sminkade varandra, vi lyssnade på musik, Linda spelade gitarr, vi spekulerade i hur Thorsten skulle se ut i kort hår osv osv... och så PA:t förstås.





See ya'll tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Maya

Hej Julia :) vilken mys blogg du har! Har tänkte på att det vore väldigt trevligt att få komma och hälsa på dig med Ester någon gång om du inte misstycker. Själv älskar jag klänningar men alla kan inte vara av den åsikten. puss!

2008-09-23 @ 20:47:04
URL: http://skagegard.blogg.se/
Postat av: Peeny Lane

Njaaa det ser nog proffsigare ut än vad det är :) Men kom gärna och titta någon dag dude (i januari ska jag ha en stor föreställning i musikens hus) Kommer du till hit till höstlovet?

2008-09-24 @ 13:46:55
URL: http://skagegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0