Söderströms

Idag hade jag och Ann-Christin bestämt träff på Söderströms kl. 14.30. Hon är så snäll den kvinnan, hon bjussa. Vi satt där ett bra tag och snicksnacka lite sedan följde jag med henne till Listorama för att hämta ut ett album på Nora som var något alldeles extra, den ungen är för söt! Sen gick vi till JC och fixade brallor till Josef, sen till Åhléns. När vi skiljdes åt stötte jag på Camillen som var hemma från Göteborg där hon numera bor. Lina was there too...  vi promenixa till henne och hämtade Camillas väska. Millur och jag drog hem till mig och drack te och käka mackor med köttbullar. Nu är hon på biografvisning ; P

  Camilla is cool

Kommentarer
Postat av: MALIN

jag vet, det var svinigt svårt!

men jag tog tag i det, och jag var såpass bra att det blev exakt 500 ord, inte illa pinkat ;)

2008-09-10 @ 22:42:28
URL: http://novemberstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0