Surr surr i radion

Då var man på jobbet för första gången på väldigt länge. Finns inget att göra. Jobbigt. Jag sitter här och försöker desperat att få in the radiostation P3 men det enda jag hör är surr. Men doften av kaffe lugnar mina sinnen och hjälper mig ta motgångarna med ro.

Kvällen tros att bli kul!

Vi ska till Lina ett gäng (vilka I don't know) och jag hörde talas om att det ska sjungas SingStar som jag iofs inte gillar ett smack men jag är övertygad om att det blir kul ändå. Det är nog bara ett litet inslag i programmet.

So long!

Fråga till Thorsten:
Masterjulia hvor er du?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fräsigt

2008-09-13 @ 03:44:16
URL: http://esterlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0