Välkommen till min nya blogg!

Jag heter Julia och är 19 år, I like: baka, leka, umgås och sånt. Jag går 3:an på De la Gardie. Lite om mina förfäder:

 

Morfar Karl-Johan, mormor Klara. Jag ska bli som mormor, ha hatt och en lika stilig karl som morfar. Dessa kommer från Vrångö.



Farmor Aina och farfar Stig, fina människor måste jag säga. Dessa kommer från Kållandsö.



Mor och far när de gifte sig. De gifte sig när de var 25 år gamla, de hade ett litet bröllop i Köpenhamn med två gäster var. Tillsammans fick de fem barn. Dessa drog till Uppsala.



Min äldsta storasyster heter Jenny, hon är gift med Jonte och de har världens sötaste ungar, Filippa och Agnes.



Sedan har vi Anna-Klara, vi två tävlar om vem som är the moster.



Martina är ytterligare en storasyster som förövrigt har gift sig med en norsk som heter Simon Walther.



Karl-Johan är min storebror och Martinas tvillingbror, han gifte sig i somras med den vackra Sofia.

Sist men inte minst kommer jag!!! Känd som Jullan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0