Vinterytterplagg

Efter skolan idag kom mor och far och knackade på. De hade varit och shoppat till far. En kappa, en tröja och ett par jeans. Mora ville jag skulle följa med och kolla efter ett vinterytterplagg som hon så fint kallade det, till henne med. I did it. Vi hittade en väldigt fin duffel till henne, det kändes bra och roligt, mamsen unnar sig inte för ofta saker. Papsen låg och sov i min lägenhet. När vi kom tillbaka till lyan var vi hungriga så vi lämnade den med ens och gick till Henry's Café. Vi hade det trevligt. Jag följde med dem hem till Kållandsö sedan och för första gången i mitt liv övningkörde jag. Herregud, jag kan knappt tro det själv... jaa nu får ni nog snart se upp i backarna.

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: beckan

mammor är för roliga å tokiga ibland.

2008-09-11 @ 19:54:30
URL: http://rebeckalundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0