Explorica

Jag var i USA mellan I:an och 2:an på De la Gardie. Har tänkt på det en massor det senaste. Det känns väldigt surrealistiskt, som en parentes i en hel uppsats. Men jag har faktiskt vart där. Och jag saknar lite folk.



Ecuador, Sydkorea ggr 2, Svea Land, Colombia, Tyskland,
Tyskland ggr 2, American Lady, Mexiko, Tyskland, Svea Land, Brasilien






Minnen minnen minnen... Fint att ha med i ryggsäcken! Vänner för livet, julafton, boys, Casies alla katter (blä), Central Park, Warren Warriors, Mr. Bedilion, americano-julle, my girls, prom med Levi, en hyvens grabb, Salomon min Salomon, Sverige och Tyskland.



Traci och Eric och Vanessa. Trevliga dagar : )

Allas våran favvodryck:



Hoppas jag träffar dem igen någon gång!

Kommentarer
Postat av: beckan

jag hoppas att du träffar dem igen också, å att jag träffar dig igen också.

2008-09-11 @ 19:44:12
URL: http://rebeckalundell.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh jag är lite avundsjuk, skulle oxå vilja ha varit i USA.. men ska dit nån gång i mitt liv =P Ha det bra! Kram / Hanna

2008-09-14 @ 17:19:50
URL: http://hannahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0