Året som gått 2tusen8

Okej, året e rätt nytt än sålänge. Känner att jag behöver en tillbakablick för o se om jag minns.

Året inleddes med middag hos Maya i Storvreta.



Sen drog jag och Ester till Brasse där vi stötte på en hel del nytt folk!





Sen hade ju skolan sin gång, men man fick roa sig på sätt man kunde liksom o det funkade riktigt bra. Minns att vi va och lyssna på vincent på eddies en gång. o Påsken blev intressant. (plus att jag hade lååångt vackert hår!!)





Sen tror jag att vi drog till Polen, hemskt kul.




Sen kanske det blev Valborgsmässoafton. o så åkte man till göteborg ibland.







Sen nån gång tog Bella studenten och så hade vi skolarbeten o sånt.




Then Kalle married princess Sofia.




Sedan hade vi ju en härlig sommar med sol bad arvika amerikabesök blablabla.. plus att jag kapa håret i slutet.
















Skolan börjar men vi är glada ändå och pratar om sommarminnen! Och jag är baktender.


Sen rätt så snart färgade jag håret rött eller oranget och så begav oss jag, julia, julia och johanna till Stavanger för o sedan åka vidare till Tau, sen till Jörpeland för o vandra upp till Pedikstolen. Mkt kul.




Sedan gick vi ännu mer i skolan, det blev vinter. Vi värmde oss hemma hos mig ibland.






O julen kom över oss.




Sedan vart det nytt år igen. 2009 denna gången.


Nu orkar jag inte mer.. det hände ju såklart mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0