HUA, jag längtar

jag längtar ggr tusen!
fast sen kommer jag gråta.
ja tänk när man slutar skolan, då kommer allt vara annorlunda... ojojoj.

men sommaren kommer innehålla mycket kul tror jag.
det är så roligt att rebecka dras hitåt!
wow, det är roligt!


mm, fin klänning alltså, den vill man ju ha när man springer ut men den hittar jag inte... skit! men det lär ju finnas hur många fler som helst.

imorgon iaf. ska till göteborg och möta upp mina systrar, martini kommer från norge och jag från lidköping och anna-klara ska vi bo hos, så att alla vet det... lyssna på jonathan johansson var det juh.

 

Kiss & Byes

Kommentarer
Postat av: beckan

Jag tycker också det är roligt att jag kommer hemåt, bra va!

2009-03-18 @ 21:16:40
URL: http://rebeckalundell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0