Norway

Jag kom hem från Norge igår, åkte dit i fredags. Det var en jättekul helg. Vi åt pizza och kollade på Jane Eyre (typ 4 h), sjöng, provade varandras kläder, sedan sov vi länge länge, åt frukost länge länge länge. Det är bland det bästa som finns. Vi drog till Oslo och sprang runt lite i affärer, åt på Lorry (en rar/märklig restaurang med en massa uppstoppade björnar, älghuvuden, bilder med mera) sedan drog vi till Rockefeller och lyssnade på Dungen och Soundtrack... brabra. Vi kom hem tidigt på morgonen, sov till eftermiddagen slängde oss ut i skogen, beställde pizza och kollade på Babettes gästabud på kvällen, sedan kollade vi på något UFO-program om något ljusfenomen i Norge som man undrade vad det var. Igår missade jag nästan bussen, men jag missade den inte.



Åh jag har så fina tänder!

Kommentarer
Postat av: madde

Det ser ut att du haft det bra i Norge okså, såg bilderna på facebook:) kram!

2009-03-03 @ 14:58:56
URL: http://madeleinewernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0