Number Five morsar (som i morsning korsning) !!!

Ett sådant fint inramat fotografi fick jag igår, med en massa fin text på baksidan (en ble' minst sagkt tårögd va).
Jag dricker kaffe på jobbet nu.
kaffe
kaffe
kaffe

Nu ska jag dyka ner i min lilla bok igen medans gästerna äter frukost och samtidigt som jag sitter och dricker kaffe.
Just det... när jag häromdagens packade lite så hittade jag så väldans många roliga saker i pappersväg. Jag läste lite uppsatser och inlämningar som jag skrivit de/det senaste åren/året. Dom var inte alls så illa därann som jag inbillat mig, de var ganska bra tillochmed. En grej som jag skrivit som jag typ gått runt och tänkt usch usch usch om hade jättemånga små finesser, problemet var att jag bara borde skrivit ut tydligt att jag  hoppade i tiden (jag hoppade nämligen i tiden) för det verkade nog lite som om jag inte hade alla mina hästar i hagen... som man brukar säga? Aja, det var dagens pep-talk det!
Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: serena

ja, håller med :D hur hade du det igår?

2009-10-10 @ 18:33:47
URL: http://serenaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0