... fortsättning: S (short) M (message) S (service)

Dag 3

SMS 1: ....Tuuut! Två veckor sedan sist du! så in i norden trevligt å få återförenas! Har klunkat i mig den sista skvätten av det starka svarta kaffet nu. Hujeda. man förvandlas och blir pigg och kvick så illa fort. Ögonen är stora som pingisbollar och ger nog folket omkring mig en känsla av att jag är något intensiv i mitt tittande och granskande. O det är så sant. Intrycket stämmer, men jag är för seg i skallen för att analysera vad alla går runt och ödslar sina hjärnceller åt. Men det vet ju inte dom, så jag låter dom bara tro på den bild jag med mitt ansikte ger. Jaba.. "empty room" spelas by the way på radion. Folkvisar verkligen sin sentimentala sida på de mest fascinerande vis. Vilken brutta o sjunga en sådan fågelvisa. Det visar på sånt mod. Rakt igenom a handy dandy girl. So long!

SMS 2: Mina fötter (i know, plural och inte singular: stumpen växte ut fort) har väglett mig till en av Sveriges stora profiler, en av våra stora skatter! Maximal tur. Jag möttes nämligen just av idol-juryns blonda sken. (true story!!) Inte var hon sprudlande glad över att se mig, nej såg snarare ut som om jag gett avsmak till hela hennes väl sminkade anlete. Som om jag var torrt bröd för hennes leverne, hon var vacker, men c'mon.. Blondie såg nöjd ut då folket runt om visade stor uppskattning och log lite extra då hon såg att en Hel flock samlats runt om henne och att det samtidigt, vid mig, bara stod några gråa kvarlämnade vagnar! Men hon stod ju vid Turkish Airlines för böveln! O jag på SAS sidan. Det säger sig självt...

SMS 3: En man står bredvid mig och tränar på att göra rökringar med cigarettröken. Han är skapligt bra, så mycket beröm ska han i alla fall ha. Jag hostar, men han verkar inte lägga någon större vikt i det. Så här sitter jag; funderar på huruvida mitt ställningstagande är till att jag nu går under benämningen "passiv rökare". Ingen större kommentar i frågan än sålänge. Känns som en gammal sport. Old sport, Har varit en fenomenal njutbar dag idag. Lennart har med sin högljudda röst fått alla arlandas folk att förstå att jag är ett tragiskt fall gällande geografi. Och jag har fått infinna mig i att denna hösten förmodligen kommer att innebära relativt lite vagndragande för min del, dessto mer kuckilurande med mina tillfälliga telefoner.. Känner ni er uppvärmda inför året tillsammans? Kan inte NÅGON svara med i alla fall ett Hej)


btw... jag hitta flugorna i en länk på kat dennings twitter... najs!
Hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0