ATTACK!

guuuuuuuuuuuuuuuuuuud. vad gör jag? kan någon tala om..? hmm. jag knixar med ögonbrynen, det är det som jag gör. och lyssnar på ljuv musik va.

och vill just nu flytta in i ett kollektiv där en stor, skäggig, mysig karl agerar kock och lagar delikat mat till alla, en som nästan jämt halsar ur en flaska porter. för det är så tråkigt att bo själv när man ska äta eller laga mat... det är vad jag vill just nu.

på onsdag ska vi säga hejdå till min lägenhet. snyft.
Hejsålänge!
himlen, den är öppen... det bara öser ner.

Kommentarer
Postat av: Miss Penny Lane

Jag kommer gärna och håller dig sällskap när du flyttat till Uppsala och ska laga mat! Då kan vi tända ljus i höstmörkret och prata musik... =)

2009-09-28 @ 22:11:57
URL: http://skagegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0