U-town

Känner mig allmänt blasé nu när jag sitter här på jobbet. Vill inte göra det som måste göras, men jag måste ju... så då gör jag det ändå. Än är inte anarchy at work min grej... eller föressten, jag struntade i att byta en halvfull plastpåse imorses när jag städade... men det är väl bara miljövänligt!? Anyway. Jag sticker till Uppsala ikväll och ska kolla in mitt nya tjäll och ragga jobb. Wish me luck! Imorgon har jag en uppgift, en rätt stor en.

Kräftskivan hos Märta var toppen, it was a great night, som jag så fint uttryckte det. Vi åt och drack och det var gott, sedan dansade vi av oss allt och åkte hem och sov.

Beck
Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: linda

good luck!

2009-09-24 @ 20:17:39
Postat av: beckan

Miljövänligt! Den var bäst!

2009-09-25 @ 00:46:19
URL: http://rebeckalundell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0