Magiska minneN

Jag har två speciella minnen som föralltid sitter etsade i mitt hjärta.

Minne 1:
En sen kväll i Ohio när jag sprang ut till vägen för att bli uppplockad av min vän Casie, vi skulle på konsert vill jag minnas. I skymningen ser jag hur åkern på andra sidan fullkomligt glittrar, och jag förstod inte vad det var; det var första gången jag såg eldflugor.


 

Minne 2:

Jag och Ester är och tågluffar, vi anländer till Venedig tidigt på morgonen, halv fem om jag minns rätt. Vi fick lämna våra väskor på hotellet där vi skulle bo men det var för tidigt att checka in. Så vi fick strosa runt på Venedigs gator och broar tills det blev ljust och se hur staden vakna till liv, vi satte oss tysta på ett café, drack cappucino och läste tidningen, skrev vykort och njöt. Det var magiskt.

Hejsålänge!


Kommentarer
Postat av: beckan

Vilka härliga minnen!

2010-02-20 @ 11:55:57
URL: http://rebeckalundell.se
Postat av: Ester

Oh ´jag minns! vilken morgon det var :)

2010-02-20 @ 17:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0