Rumpa

I helgen har jag inte gjort så mycket, men det jag har gjort har vart oh så givande. I lördags startades dagen med träning, sedan blev det plugg på Carolina Rediviva. Kvällen avrundades med nötter framför OC hemma hos Brokoko och det var dundermysigt, jag saknar det så!!!! nostalgitripp. Igår var jag på mässa i Uppsala Domkyrka, det var så högtidligt och kändes så fint så dit kommer jag gå igen. Sedan var jag återigen och tränade, lite gym, så att jag får en snygg kropp till sommarn ni vet. Sedan träffade jag Beckan som jag gick och åt lunch med på Café Årummet som jag älskar, sedan samlades vi, Evelina och Ester hos mig för att sitta och samtala om diverse ting och kolla på Solsidan! Beck stannade kvar och sov här och det gillade jag skarpt. Jag gillar mina vänner mycket.

Hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0