Jag åkte till Ackis med bussen igår...

... och då kollade jag igenom en och faktiskt flera listor i iPoden och däribland fann jag de 25 sånger jag lyssnat mest på. Jag vill dela det med er.  Det var tur att jag gick och lyssnade på TMF annars hade jag ångrat mig hela livet.

Top 25 Most Played
1. Long-Forgotten Fairytale
2. Underwear
3. Reno Dakota
4. It's a crime
5. Le Pastie De La Bourgeoisie
6. So You Did It Again
7. If You Don't Cry
8. Trumpets And Violins
9. I'm Waking Up To Us
10. All In Good Time
11. Abigail, Belle Of Kilronan
12. The Book Of Love
13. I Don't Want To Get Over You
14. You Are The Light (By Which I Travel Into This And That)
15. Mon meilleur ami
16. En Midsommarnattsdröm
17. Happy Birthday, Dear Friend Lisa
18. Much too long
19. Yeah! Oh, Yeah
20. Rebellion (Lies)
21. Painted by Numbers
22. The Modern
23. History Of Lovers
24. Jonathan David
25. Welcome Here

Hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0